VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 2 mars 2012

SMÅBARNSFRI HELG . . .

Jaha, då har min mamma varit här och hämtat mina små hjärtegull... och genast är det läskigt tyst i huset!
Kan i och för sig känna att det är lite skönt ändå efter sista tidens sjukor och i och med att jag inte är riktigt kry själv än! Förkylningen verkar börja ge med sig på ett sätt. Men ändå så känner jag hur det ännu sitter i bihålorna och jag har en sån förbannad huvudvärk hela tiden :(
Så det kan kanske bara vara skönt med lite lugn och ro.
Blir som sagt enbart soffmys framför tv:n i kväll! Men imorgon vankas lite vuxenaktiviteter ;)

Vi hade lite myspys tillsammans innan barnen och mamma begav sig <3
Vi gjorde egna hamburgare med massa goda tillbehör och pommes. Alltid lika uppskattat av ungarna!


Önskar alla en härlig fredagskväll! Vad ni nu än hittar på!?

Och innan jag förbereder för vår, så vill jag bara tipsa om...


CHOKLAD + LAKRITS = <3
MUMS!!! Sååå god!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar