VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 9 december 2011

GLÄDJESKUTT . . .

Har varit en sån där känslomässig berg -och dalbane-vecka... Men idag vaknade jag med en bra känsla i magen. Inledande (obligatorisk) fredags-vägning gick över förväntan! Minus 2 kg denna veckan. Så då kan man inte annat än att ta ett glädjeskutt!!! :D
Äntligen börjar det hända saker på den fronten (igen)! Och nu har jag dessutom noterat en ny lägstavikt (sedan förra omgången). Så nu är jag verkligen sporrad!!!

Ser fram emot en härlig helg, med hela familjen samlad. Ikväll stundar mys med Idolfinal och gotte.
-Ja, man får unna sig ibland ;)
Sen så lär det väl bli lite julstädning och efter det ska resterande pynt upp!
På söndag blir det stort lussebak!

Har nyss hämtat min lilla sessa från dagis. Vi höll på att blåsa bort på vägen hem. Hatar detta jäkla stormande :( Usch och tvi!

Sitter just nu bara och slösurfar lite _och bloggar förstås_ över en kopp kaffe. Innan det är dags att hämta hem nästa lilla hjärtegryn. Sen väntar vi bara hem storebröderna också. En tripp till affären är ett måste. Men sen är det bara... HELG!!!




Pozz och kram alla underbara <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar