VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

tisdag 6 december 2011

EN SNABBIS . . .

Kikar in en snabbis... Har precis kommit ut ur en skön dusch. M håller på att natta barnen. Och sen ska han iväg till jobb. Jag ska se ett avsnitt av tv-seriernas nummer 1: Desperate Housewives. Jag bara älskar den!!! Och sörjer redan lite i smyg att den snart inte ska visas mer :/

Idag har jag bara varit trött... tröttare... TRÖTTAST!!! Så det har inte blivit möe gjort!
Tror det är årstiden som gör mig sån här!? + att jag FORTFARANDE inte är fri från denna förkylning från helvetet!!! :( Har varit mer eller mindre förkyld ända sedan i mitten på augusti! Normalt!!?? Tror inte det, va!!!
Har i alla fall gjort det nödvändigaste här hemma! OCH cyklat min en- och en halva- mil på cykeln. Det ruckar jag inte på!!!

Fick ett paket med finfina Molo-kläder idag!!!
Beställde från http://luckylittleme.se/  när deras rea startade igår! :)
Lägger upp bilder imorgon!

Snön som kom igår (se bild i tidigare inlägg), försvann lika snabbt igen! Men det var ju inte så oväntat. Alldeles för varmt för att någon snö ska bli liggande!
Men det får gärna bli någon minus grad och komma lite snö. Så att den där rätta julkänslan kan infinna sig! För hur mycket julmusik det än spelas, hur många Lucia-sånger som än övas, hur mycket det än bakas lussekatter och pepparkakor och hur mycket än alla butiker och varuhus lockar med julpynt och fina julklappserbjudande... SÅ KÄNNS DET INTE JUL FÖRRÄN DET ÄR VITT PÅ MARKEN!!!








Ha det bäst <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar