VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

fredag 16 december 2011

MISS THE JOY IN MY LIFE . . .

Fredagkväll! Har precis sett ett avsnitt av AFV med barnen och fått skrattat lite. Tur man kan hitta nåt att skratta åt :/
Gillar egentligen inte att klaga... men just nu är jag sååå sjukt less på det mesta!
Ingenting är roligt längre och det känns som att hela livet går på rutin!!! *BLÄÄÄ*
Behöver förändring i mitt liv! Att nånting händer!!!
Och ja, jag vet... Bara jag själv som kan se till att det blir så!

Veckan har handlat mycket om "jul"... lussefirande och julfest med sång på skolan. Mysigt! Alltid så härligt med nöjda, glada barn. Dom är så duktiga och det är en fröjd att se/lyssna på dom :)

Är så glad och tacksam för mina egna älskade ungar <3<3<3<3
Vet inte vad jag gjort utan dom!!! Dom är solen i mitt liv!
Jag är så stolt och tacksam att just jag får vara deras mamma...


Det bästa jag uträttat i mitt liv!!!
<3 Kärleken är gränslös <3


Igår var jag i alla fall iväg en stund på kvällen. En välbehövlig paus från vardagen!
Fick dessutom spendera tid med två utav dom viktigaste kvinnorna i mitt liv: Mamma och lillasyster <3<3 Tack för att ni finns!!! Älskar er!
Var på The Tivoli och såg underbara Champagne Safaris föreställning: Venus








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar