VÄLKOMMEN TILL MITT KRYPIN!
KÄNN DIG SOM HEMMA!

söndag 17 februari 2013

TOMORROW IS THE FIRST DAY OF THE REST OF MY LIFE . . .


Jaha, så var det då dags... ÄÄÄÄÄNTLIGEN!!!!!




Nu ska jag få sätta mig i skolbänken och börja plugga restaurang och livsmedel!
Detta har varit min dröm och önskan i åtskilliga år!
Men dels har jag ju gjort ett annat val i livet... att vara hemmamamma! Ett beslut som varit min dröm och önskan NO. 1 och som jag aldrig ångrat en sekund!
Dels så när jag skulle plugga och "bli något" för 10 år sedan, då fick jag inte chansen att följa min dröm :( Utan tvingades välja en annan riktning!

Nu var det ju däremot möjligt och jag tvekade inte en sekund!!!





Ska bli så spännande och roligt detta! :D
Bloggen kommer nog fortsättningsvis se lite annorlunda ut...
Kommer fortsätta skriva om mig själv och min vardag. Men kan tänka mig att det blir en hel del om utbildningen också (den tillhör ju min vardag nu!). Samt en hel del "matsnack" också ;)
Ska bli kul att se om jag kan forma bloggen lite, så den får en roligare och mer spännande inriktning.
Känner att bloggen runnit ut i sanden lite, den senaste tiden. Har ju inte mått super precis! Vardagen har varit tuff och trist, så det har inte känts som nåt att skriva om!

Hoppas ni hänger med mig även framöver!!??


BAMSEKRAM <3







2 kommentarer:

  1. Åhhhh gud så roligt!! Jag ser verkligen fram emot att få ta del av ditt "nya" liv. Jag tycker du verkligen är värd att satsa på dig själv nu efter alla år. Tror faktiskt du kommer må gott av det. Och du är ju kanon på att laga mat och har ett stort intresse för matlagning.
    Lycka till!
    Många kramar!!! ♡♥♡

    SvaraRadera
  2. Jag fortsätter följa dej! All lycka, du fixar detta galant!

    SvaraRadera